U doba Adventa u Zagrebu je jaaako teško izbjeći zanimljiva događanja. Pa i ona vinska. Premda su se WOW susreti u posljednje vrijeme zaredali, nemoguće je bilo odbiti primamljiv poziv za fino kozmetičko i fino vinsko druženje. Još od 8. WOW rođendana koji je proslavljen u lipnju, čuvala se 6-litarska boca (Imperial) divnog roséa s potpisom Marka Fakina. On je na WOW izboru „Što žene žele“, pobijedio sa svojim crnim vinom Il primo, a WOW-icama na poklon donio – rosé. Marko je kao nagradu – prošlo ljeto s obitelji putovao u Baranju i Mađarsku, a domaćica je bila Sanja Muzaferija uz veliku i ključnu pomoć odlične ekipe iz Belja, na čelu s direktoricom marketinga Ljiljanom Vajdom Mlinaček i glavnom enologinjom Suzanom Zovko. No, rosé poklonjen za ročkas – u golemoj boci, ostao je nepopijen. Čuvala ga je WOW-ica Ana Lisak, genijalka iz Cateringa Lisak – koja je jedina imala (i ponudila) veliki hladnjak da se spremi boca. A naša WOW-ica, Mirjana Brlečić, za prijatelje Mirica, magistrica farmacije i jedna od najtalentiranijih dermokozmetologa (ako ne i najtalentiranija) u Hrvatskoj, s ljubavlju je i ovog puta pozvala članice u svoj showroom…da se zajedno provedu pred Božić. Nauče nešto o veličini vinskih boca, ali i o njezi kože.
Mr. Mirjana Brlečić dobitnica je oko 50 svjetskih medalja, najčešće zlatnih, kao i mnogobrojnih drugih priznanja za inovativnost u kozmetici, a njen brand Nikel istoznačnica je za kvalitetu. Medalje i nagrada za kvalitetu i inovaciju skupljala je od od Amerike preko Azije, Europske unije do Rusije i Velike Britanije; od Južne Afrike do – jasno – Hrvatske. – Koži je uvijek potrebno osvježenje: hidracija iznutra i izvana. To je filozofija Nikela – objasnila je Mirjana i ustvrdila da je bitno hidratizirati se prvenstveno iznutra: vodom i kurom vitaminskih preparata čime se borimo protiv pada energije i imuniteta. – No, da bi koža uistinu blistala – najvažnije je čišćenje. Prvo uljem koje sadrži hijaluron i vitamin E i koje se nanosi rukama i prvo zagrije među dlanovima, a onda se „tapka“ (a ne trlja) vaticom ili blazinicama natopljenim losionom za čišćenje i toniziranje, također iz Nikel hijaluronske linije. Cijela se linija sastoji od osam proizvoda, a osim čistača, obavezni likovi iz linije su: serum, dnevna i noćna krema – odreda lagani poput perca. U serumu je hijaluron najkoncentriraniji a sadrži i C, E i B vitamine; dnevna krema, uz hijaluron sadrži C i E vitamine, a noćna krema vitamin A. Hijaluron je sastavni dio naše kože, zaslužan za to da nam koža u mladosti sadrži čak 65% vode. Starenjem dolazi do smanjenja količine hijaluronske kiseline i nastanka suhe kože, što rezultira borama – objasnila je Mirjana. I nastavila:- Hijaluronska kiselina ima veliku molekularnu masu no hijaluron u obliku soli kakav se koristi u Nikel preparatima, ima malu molekulu te ulazi u duboke slojeve epiderme i u vezivnom tkivu kože djeluje kao molekularna spužva koja na sebe veže vodu, proteine i mukopolisaharide. Tako se povećava volumen kože, puneći kožu vlagom iznutra prema van i čineći da bude „pupasta“ – tumači Brlečić. Hijaluronska linija Nikel odmah je nakon lansiranja osvojila nagrade u Tajvanu, Rumunjskoj, Kanadi i Njemačkoj, a u međuvremenu je postala pravi hit i pokupila nagrade časopisa kao što su Elle i Cosmopolitan. Što se, pak, vina tiče, jer WOW je ponajprije vinska grupa, Marko Fakin i njegova vina spadaju među WOW ljubimce.
Mladi vinar iz Motovuna na prošlogodišnjoj je Vinistri bio pravi šampion – s osvojenih čak deset zlatnih medalja – a kad je njegov teran Il Primo pobijedio u našoj WOW akciji, postao nam je još draži. Zanimljivo je da je do prije nekoliko godina Fakin bio gotovo nepoznat široj javnosti, da bi se sada stavljao uz bok veteranima i vinskim veličinama iz susjedstva – Benvenutijem, Roxanichem i Tomazom. U vinskom se svijetu, naime, govori, o „Motovun Boysima“… Uostalom, njegova je Malvazija istarska na Decanteru osvojila zlato i visokih 96 bodova, pa je jasno da njegov uspjeh nije nimalo slučajan. Ukratko, uz usklike i brojne oduševljene „oh“ i „aaaa“ u showroomu „Prirode koja liječi“, WOW-ice su uživale u divnoj prirodnoj kozmetici, prigodnim popustima i – „fakin good“ vinu. Ma, tko je rekao da se rosé ne pije zimi? I tko to kaže da se Imperial boca od 6 litara u dobrom i veselom društvu začas ne može barem prepoloviti. Ponovilo se!
Sanja Muzaferija
Sharing is caring!