New Europe Market najveći je događaj za medijske profesionalce u regiji, a njegovo prvo izdanje NEM 2013., lani je znatno nadmašilo očekivanja sudionika okupivši medijske stručnjake iz više od 250 svjetskih tvrtki u Dubrovniku na četiri dana. Ove godine godine NEM 2014. je održan od 10. do 13. lipnja 2014. na prestižnoj lokaciji Dubrovačkih vrtova sunca, u hotelu Radisson BLU Resort & Spa, a u konferencijskom dijelu ponovno je ugostio najveće stručnjake medijskog biznisa na globalnoj razini i osigurao još atraktivniji market i mnoštvo prilika za networking. „Organizacija ovakvog događaja vrlo je bitna iz više razloga – konferencije poput ove uvijek se organiziraju izvan Hrvatske te rijetko koja uključuje ljude iz cijelog svijeta. Ovo je prvi put da netko ovo radi za našu regiju te da se govori o problemima naše regije.” rekao je Adrian Ježina, član uprave za multimediju, cloud usluge i fiksni pristup, VIPnet. A Balazs Hajos, direktor odjela za prodajno zastupništvo, Chello Central Europe je rekao: „Dugo se govorilo o organizaciji ovakvog događaja. Organizacija marketa na ovome području ima smisla. Ljudi na drugim konferencijama obično su iz regije. Zašto se onda ne bismo svi sastali ovdje? NEM je odlična kombinacija posla i uživanja.” U dijelu uživanja, ove se godine uz dugu listu najvažnijih regionalnih,ali i svjetskih medijskih igrača, pojavio i WOW, udruga posvećena ponajprije promociji domaćih vina i vinara, ali i odlučna da kulturu vina i stola neprekidno promiče i educira. Ove godine, Na NEM-u je gostovao i Jonathan Phang, zvijezda Travel Channela i Food Networka, koji je 12. lipnja u opuštenoj atmosferi sudionicima NEM-a 2014 približio televizijsku čaroliju svojih recepata koje će gledatlji Travel Channela od 26. lipnja moći pratiti u seriji “Jonathan Phang’s Gourmet Trains”. Sudionici NEM-a su uživali ga kako priprema originalne, za NEM 2014. posebno osmišljene recepte. Uslijedila je degustacija pripremljenih jela uz koja su WOW-ice sljubile dva odlična vina. Uz njegovu začinjenu piletinu pripremljenu na azijski način pilo se odlično ružičasto vino Volarević Syrtis, a tako je izvrsno izgledala da ju je na licu mjesta probala gospođica iz publike, inače već pet godina vegetarijanka. Uz ribu, tk. aromatični svirak od kovača poslužila se dubrovačka malvasija Andre Crvika. Jedinstveno kulinarsko iskustvo vodila je Ashley Colburn, poznata producentica, voditeljica i turistička stručnjakinja koja je već godinama oduševljena Hrvatskom.
Organizator NEM-a, Mediavision, jedina je specijalizirana tvrtka u regiji koja zastupa i promovira TV-kanale na hrvatskom i regionalnom tržištu. Organiziranjem NEM-a želimo za svoju regiju otvoriti novo tržište sadržaja, produkcije, marketinga i usluga za televiziju, platforme i kanale. Na NEM-u 2014. ponovno očekujemo sudionike iz cijelog svijeta koji donose odluke o tome što ćemo gledati na televizijama i kanalima u regiji i šire.
Sharing is caring!