Veuve Clicquot

wow i Veuve Clicquot i Mohor

U srijedu je u prekrasnom ozračju hotela Esplanade Zagreb, održano veliko finale regionalnog izbor natjecanja za zvučnu nagradu Veuve Clicquot Business Woman Award. Ova je nagrada svojevrsni ženski business Oscar, a svake se godine dodjeljuje uspješnim poslovnim ženama diljem svijeta. Nagrada je pokrenuta 1972. u čast Madame Clicquot, iznimne poslovne žene, Francuskinje koju je krasila hrabrost i istaknuti poduzetnički duh. Godine 1798. Njena je osobna i poslovna povikets izuzetno zanimljiva. Madame Clicquot se udala za uspješnog proizvođača šampanjca Françoisa Clicquota, a kad je u 27. godini preminuo a ona postala udovica, čvrsto je u svoje ruke preuzela poslovanje tvrtke te postala prva žena na čelu kompanije. Pobjednički pduzetnički duh pokazala je i 1810. godine kad je proizvela prvo vintage vino u regiji Champagne. Za reginonalnu titulu Veuve Clicquot Business Woman Award borilo se u finalu šest natjecateljica, a nominirane su bile Nataša Milanović i Svetlana Popović iz Srbije, Dejana Ponoš iz Crne Gore. Hrvatski aduti bili su Mirjana Brlečić, magistra farmacije, inovatorica, direktorica i vlasnica tvrtke Priroda liječi s kozmetičkim preparatima Nikel oslobođenim nepotrebnih dodataka. Svoju je  tvrtku osnovala 1998. A njena vrhunska kozmetička linija Nikel osvojila ne samo poklonike prirodne kozmetike nego i četrdeset zlatnih medalja na važnim međunarodnim izložbama inovativnih proizvoda u Americi, Velikoj Britaniji, Aziji, Rusiji i Europskoj Uniji. Anja Zambelli Čolak je dizajnerica i blogerica koja je znanje stekla na najprestižnijim milanskim fakultetima dizajna, Istituto Europeo di Design i Domus Academy i vlasnica je titule Master of Business Design. Tijekom boravka u Milanu radila je za klijente poput Unilevera, 3M-a i Pininfarine a povratkom u rodnu Rijeku osnovala je Zambelli Brand Design, dizajn studio koji se bavi oblikovanjem vizualnih identiteta brendova. Neki od njenih projekata, primjerice Surf ’n’ Fries ambalaža, prepoznati su na globalnoj razini te uvršteni u publikacije poput knjige “Take me Away, Please”, gdje su radovi Anje Zambelli Čolak izdvojeni kao najbolja svjetska rješenja pakiranja. Zanimljivo je i da je kao žena glavni dizajner vizualnog identitet NK Rijek, a autorica je i prvog pametnog kišobrana na svijetu KISHA koji spaja funkcionalnost, tehnologiju i modu te trenutne trendove. Prestižnu nagradu je u srijedu ipak osvojila predstavnica Slovenije Urška Šefman Sojer, a po odluci stručnog žirija kojim su predsjedali Anna Wlodarz, generalna direktorica za Moët Hennessy, Ajša Vodnik, izvršna direktorica tvrtke AmCham iz Slovenije, Svjetlana Krčo, suosnivačica i financijska direktorica tvrtke DunavNET iz Srbije, Marina Banović Džuver, etablirana modna dizajnerica iz Crne Gore, te Tomislav Popović, predsjednik uprave Maistre iz Hrvatske. Urška Šefman Sojer nagrađena je trofejom Veuve Clicquot Business Woman Award za srednju Europu pa iduće godine u lipnju putuje u Francusku na Business Woman Award Forum, na kojem će biti prisutne sve pobjednice ovogodišnjeg izbora iz cijelog svijeta. Mnogo je razloga koji su presudili da upravo Urška Šefman Sojer, suosnivačica je i kreativna direktorica poznatog lanca slastičarnica Zvezda sa sjedištem u Ljubljani, osvoji ovu prestižnu titulu. Žena je to koja je slovensko slastičarstvo dovela na potpuno novu razinu a svojim radom, zalaganjem i nepresušnom energijom inspiracija je mnogima. Zahvaljujući predanom radu već posljednjih 18 godina, svojim inovativnim idejama i jedinstvenom pristupu poslu, Urška je utjecajan kreator trendova i uzor u vođenju vlastitog posla. Zvijezda večeri bio je vrhunski šampanjac Veuve Clicquot kojim su nazdravljali uzvanici, a zabavljao ih je fenomenalni Marko Tolja.

Sanja Muzaferija

 

 

Komentari su zatvoreni.