3. Pink Day postao ružičasti zaštitni znak grada Zagreba

Udruga WOW zajedno s partnerima prikupila preko 20.000 kuna za udrugu Europa Donna

3. Pink Day, Međunarodni festival ružičastih vina u subotu 7.3. okupio je u Muzeju Mimara brojne domaće i inozemne proizvođače ružičastih vina, najbolje proizvođače ekstra djevičanskih maslinovih ulja na Festivalu u festivalu Green in Pink by Peugeot te preko tisuću posjetitelja koji su mogli uživati u odličnoj atmosferi i kušati više od šezdeset nijansi roséa. Manifestacija je ujedno obilježila i Međunarodni dan žena uz slogan Be good! Think Pink!

Ovogodišnji Pink Day ponovo je imao i svoj humanitaran karakter i to kroz projekt Pink Week koji je u suradnji s tridesetak hrvatskih restorana osmislio prigodne jelovnike u duhu ružičaste boje te prikupljao novac za Forum Europa Donna, udrugu koja se bavi prevencijom raka dojke. Na Pink Dayu u Muzeju Mimara svečano je i proglašena ukupna svota koju je udruga WOW, organizator Pink Daya i Pink Weeka, zajedno s partnerima prikupila za Forum Europa Donna – prikupljeno je preko 20.000 kuna. Novac će udruga koristiti za kupovinu aparata za intraoperativno zračenje koji uvelike smanjuje zračenje pacijentica i olakšava im oporavak.

Posebne gošće Festivala bile su dvije žene – Laura Marinelli iz Italije i Laurence Berlemont iz Francuske. Radionica „Maslinovo ulje s dvije strane Jadrana“ powered by Zvijezda koju je vodila Laura Marinelli odgovorila je na brojna pitanja vezana uz sličnosti i razlike hrvatskih i talijanskih maslinovih ulja te je zaključeno kako svaka zemlja ima svoje sorte po kojima je posebna i koje je potrebno promovirati u svijetu.

Enologinja Laurence Berlemont je pak na radionici „French Match“ powered by Metro Cash&Cerry sljubila nježne francuske rosée s francuskim sirevima te predstavila jedan zanimljiv gastronomski smjer.

Uz inozemne gošće radionice su održali i prof.dr. Edi Maletić „Autohtone hrvatske ružice“ powered by PBZ Card American Express, a posebnu pozornost je privukao i okrugli stol „Žene u poduzetništvu“ u organizaciji Ministarstva poduzetništva i obrta te radionica provokativnog naslova „50 nijansi ružičaste“ powered by Croatia osiguranje.

Nakon završetak 3. Pink Daya, udruga Women on Wine/WOW kreće marljivo raditi na 4. Pink Dayu, kako bi ponovo nadmašila očekivanja svojih izlagača i posjetitelja.

Sharing is caring!