Odavno znamo da su dijamanti ženini najbolji prijatelji J Osim njih, međutim, žene iz udruge WOW – obožavaju još nešto sjajno, briljantno, ekskluzivno i – vrijedno. Najfinije pjenušce! Ovih dana, zahvaljujući čalnici Morani Petričević i brandu ELP Yakutian Diamonds Croatia , njih desetak je uživalo u oba luksuza istovremeno, u delicijama za nepce i onima za oči, od kojih su obje – za srce. S obzirom da smo Women on Wine / Žene i vino, najprije o pjenušcu. Radi se o „sovjetskom šampanjcu“ premda se nijedan pjenušac izvan francuske pokrajine Šampanje ne smije nazivati ovim imenom. Postoji Sovetskoje shampanskoye (Soviet champagne), generički brend pjenušca proizveden u Sovjetskom savezu koji se na inicijativu države ondje proizvodio dugi niz godina, a riječ je o kupaži sorti aligote (vrlo čestoj u proizvodnji burgundskih pjenušavih vina koja nose naziv Cremant de Bourgogne) i chardonnaya. Ova sovjetska metoda proizvodnje pjenušavih vina kasnije se proširila u Rusiji, Rumunjskoj, Ukrajini, Bugarskoj…U doba Staljinove „čvrste ruke“ država je od vinara tražila da se i proizvede vino koje je tadašnja vlast nazivala „ Champagne for the people“, a nastao je 1928. Tvorac te tehnologije proizvodnje bio je Anton Frolov-Bagreyev za što je primio mnoga priznanja i nagrade, a 1953. je proizvodnju unaprijedio profesor Georgy Agabalyanc. Navodno je Möet &Chandon 1975. otkupio licencu za proizvodnju pjenušavog vina upravo po sovjetskoj metodi, no te detalje ostavljamo povjesničarima enologije koji će utvrditi istinu J Osim „sovjetskog“, poluslatkog „šampanjca“, WOW-ice su u predivnom „EPL Yakutian Diamonds” dućanu u Centru Cvjetni – imale priliku premijerno kušati i desertno vino, izbornu berbu članice Nevenke Škavić. Njen je vinograd posađen 2012. u vinogorju Zagreb, tj. Šestine- Lukšići, a ima svega 200 trsova. Prva berba bila je u studenom 2014. , bilo je svega 200 butelja – a riječ je o kupaži 85 % chardonnaya i 15 % muškata otonela.
Željela sam napraviti vino s nižim postotkom alkohola, u kojem je ostatak sladora dobro izbalansiran s kiselinama arome su kompleksne a teksture bogatTakvo bi vino i trebalo biti ako se radi o izbornoj berbi, a koliko sam u tome uspjela, vidjet ćemo na degustaciji… 🙂 – rekla je Nevenka prije WOW kušanja, na kojem je dobila same komplimente, a osobito joj je bilo važno što ju je pohvalila WOW-ica Inga Jelavić, koja stoji iza hvaljenog vinskog branda Kairos.
Sve u svemu – bilo je blještavo, svjetlucavo, slatko i pjenušavo. Ponovit ćemo gradivo.
EPL DIAMOND GRUPA koja je bila domaćin večeri, jedan je od najvećih svjetskih proizvođača i trgovaca dijamantima. Osnovao ju je 1994. Petr Fedorov u Republici Sakha (Yakutia), kao eksperimentalni proizvodni laboratorij za obradu dijamanata. Razvoj kompanije bio je brz i popraćen brojnim priznanjima, pa 2006. godine pokreću vlastitu proizvodnju nakita i lanac prodajnih salona pod brendom „EPL Yakutian Diamonds“. Zaštitni znak tvrtke su tzv. „Firing Ice“ dijamanti izvanrednih karakteristika – i boje i čistoće a svega 0,001% neobrađenih dijamanata na svijetu pogodno je za proizvodnju koja može nositi ime “Firing Ice” – jer takve dijamante osim čistoće i boje, karakterizira besprijekorno fasetirano brušenje koje daje efekt refleksije do 98% i bljesak kamena. Osim proizvodnje i trgovine nakitom, EPL Diamond Grupa djeluje i kroz trgovinu obrađenim dijamantima, te je članica Burze dijamanata u Antwerpenu, Shanghaju i Tel Avivu, s uredom u San Franciscu. Tvrtka je dugoročni klijent tvrtke „Alrosa“, najveće svjetske grupe rudnika dijamanata, te je član programa „Alrosa Alliance“. Jakutski brilijanti zaslužili su povjerenje i poštovanje mnogih poznavatelja umjetnosti izrade nakita a EPL Diamond grupa svojim kupcima nudi tri jedinstvene garancije: izvornosti brilijanata, vrhunske kvalitete i posljednje, ali ne najmanje važno: zajamčenu cijenu bez posrednika.
M.P.
Sharing is caring!