U četvrtak, 26.11. u vinoteci Bornstein, održana je prezentacija vina i novog vizualnog identiteta vinarija unutar grupacije Le Tenute di Genagricola. Vlasnik grupacije – Generali osiguranje –usmjerio je svoj kapital u razvoj 3 dragulja, kako ih nazivaju: vinarije locirane u regijama na sjeveru Italije Tenuta S.Anna (Veneto), Torre Rosazza (Furlanija) i Bricco dei Guazzi (Pijemont), procijenivši da imaju najveći potencijal između ukupno 8 vinskih kuća u njihovom vlasništvu. Odlučili su godinu 2015. nazvati «Anno zero» (Nulta godina) jer je u ovoj godini njihov zaokret u filozofiji poslovanja i razvoju vinskih brandova okrenuo novu stranicu. Filozofija koju su gradili dugi niz godina konačno je zaokružena i to kroz 6 točaka:
Sve gore nabrojeno po prvi puta se objedinilo upravo u vinima koje na tržište izlaze u godini 2015. što je rezultiralo i osvajanjem prestižnih nagrada (Wine Spectator, Gambero Rosso – Tre bicchieri) za pojedine etikete. Zanimljiva je asocijacija o kojoj se govorilo i te večeri u vinoteci i wine baru Bornstein: da se state of the art tehnologija sakrila ispod stoljetne zemlje. Naime, centar za istraživanja i analize tla, biljaka i vina grupacije nalazi se u Bricco dei Guazzi vinariji u Pijemontu, i to nekoliko metara ispod zemlje gdje su se vinarije tradicionalno ukopavale u specifično tlo zvano tufo. Ondje se od davnina čuvalo i odležavalo vino. Talijani takve prostore simbolično zovu inferno (pakao) jer se nalaze duboko pod zemljom. Rezultate ove posvećenosti zemlji, tradiciji te vrhunskoj stručnosti i tehnologiji možete potražiti na policama vinoteke Bornstein gdje u ugodnom ambijentu možete osobno pogledati, pronjuškati i okusiti best value for money etikete iz portfelja Tenuta S.Anna, Torre Rosazza i Bricco dei Guazzi.
Martina Bek
Mjesto i datum održavanja:
Zagreb, 26.11.2015., vinoteka Bornstein
Sharing is caring!