STATE OF THE ART TEHNOLOGIJA ISPOD STOLJETNE ZEMLJE

state-of-the-art (7)

U četvrtak, 26.11. u vinoteci Bornstein, održana je prezentacija vina i novog vizualnog identiteta vinarija unutar grupacije Le Tenute di Genagricola. Vlasnik grupacije – Generali osiguranje –usmjerio je svoj kapital u razvoj 3 dragulja, kako ih nazivaju: vinarije locirane u regijama na sjeveru Italije Tenuta S.Anna (Veneto), Torre Rosazza (Furlanija) i Bricco dei Guazzi (Pijemont),procijenivši da imaju najveći potencijal između ukupno 8 vinskih kuća u njihovom vlasništvu. Odlučili su godinu 2015. nazvati «Anno zero» (Nulta godina) jer je u ovoj godini njihov zaokret u filozofiji poslovanja i razvoju vinskih brandova okrenuo novu stranicu. Filozofija koju su gradili dugi niz godina konačno je zaokružena i to kroz 6 točaka:

  1. Jači fokus Generali grupacije na vinski sektor (u vidu podrške poslovanju)
  2. Fokus na stručnost (doveli su cijenjenog managing direkctora Riccarda Cotarella iz Montalcina)
  3. Fokus na autohtone talijanske sorte (npr. barbera, cortese, glera, pignolo…)
  4. Fokus na kvalitetnu i preciznu agronomiju (proučavanje tla i kamenog pokrova vinograda; leteći dronovi i motocikli koji obilaze i snimaju vinograde; skeniranje fotosintetske aktivnosti loze svaka 2 mjeseca te djelovanje u skladu sa svim prikupljenim podacima s terena)
  5. Fokus na vrhunske i tehnološki kontrolirane procese u vinarijama (u vidu vrhunske opreme te modernih procesa sljubljenih s tradicijom i iskustvom)
  6. Unificiranost i prepoznatljivost na tržištu (rebranding i postavljanje novog vizualnog identiteta svih vinarija gdje se glavni elementi brand arhitekture oslanjaju na tradicionalne znakove prepoznatljivosti ali tvore i posve jedinstvenu brand liniju cijele grupacije. Točnije, svaka od vinarija ima vlastiti identitet dok sve skupa imaju pojedine vizualne značajke koje ih svrstavaju pod kišobran Le Tenuta di Genagricola grupacije).

Sve gore nabrojeno po prvi puta se objedinilo upravo u vinima koje na tržište izlaze u godini 2015. što je rezultiralo i osvajanjem prestižnih nagrada (Wine Spectator, Gambero Rosso – Tre bicchieri) za pojedine etikete. Zanimljiva je asocijacija o kojoj se govorilo i te večeri u vinoteci i wine baru Bornstein: da se state of the art tehnologija sakrila ispod stoljetne zemlje. Naime, centar za istraživanja i analize tla, biljaka i vina grupacije nalazi se u Bricco dei Guazzi vinariji u Pijemontu, i to nekoliko metara ispod zemlje gdje su se vinarije tradicionalno ukopavale u specifično tlo zvano tufo. Ondje se od davnina čuvalo i odležavalo vino. Talijani takve prostore simbolično zovu inferno (pakao) jer se nalaze duboko pod zemljom. Rezultate ove posvećenosti zemlji, tradiciji te vrhunskoj stručnosti i tehnologiji možete potražiti na policama vinoteke Bornstein gdje u ugodnom ambijentu možete osobno pogledati, pronjuškati i okusiti best value for money etikete iz portfelja Tenuta S.Anna, Torre Rosazza i Bricco dei Guazzi.

Martina Bek
 Mjesto i datum održavanja: 
Zagreb, 26.11.2015.
vinoteka Bornstein

 

Komentari su zatvoreni.